onsdag 1 juni 2011

Förbannade kräk rent ut sagt...

Ja.. vad ska man säga.. Gårdagen var allt annat än trevlig vill jag lova..

Tisdagar rider Wilma på ridhuset..  Och just igår så var Johan medbjuden att skjuta lerduveskytte i skogen nånstans.. Så, jag fick ta med mig alla 3 barn till ridhuset.. Freja brukar funka att ha med sig, men Tuva sitter ogärna still.. Vi sitter i fiket på ridhuset o kollar på när Wilma rider..
Höll på att få hjärtattack när jag ser att Wilma ramlar av hästen när hon galopperar och blir liggandes på marken.. Kastar över ungarna till Michelle o rusar ner..
Hon blev mest rädd & chockad, o ville inte rida klart lektionen.. Så vi åkte hem, ungarna var hungriga, gnällde & gnällde.. Försökte göra 300 saker samtidigt.. Laga mat till barnen, sätta på pyjamas, göra välling, och samtidigt dekorera smörgåstårtan..

Efter att jag & Tuva kommer ut ur badrummet, vad faan ser jag då?!
Vårat förbannade jävla KATTKRÄK står på diskbänken och har mölat i sig varenda räka från smörgåstårtan..  Se bild.. O skratta faan inte.. För de va inte kul....

Där i mitten ska det normalt sätt vara MASSVIS med räkor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar