tisdag 28 februari 2012

Svar på ytterligare en anonym kommentar..

"Ja det är ju uppmärksamhet du vill åt. Och jag har nog mer ryggrad än dig. Intresserad av ditt liv vet jag inte om jag är .Vem vill va intresserad av ditt liv ? Bara för att man läser en blogg så betyder inte det att man är intresserad av någons liv. Står för mina ord till 300 % . "


Ja tydligen får jag ju uppmärksamhet av just dig eftersom du lägger ner tid på att både läsa och kommentera ;)
Jag förstår att du är avundsjuk på mitt liv, kan ju inte vara så skoj att vara så bitter som du är..
I mitt liv finns både kärlek & glädje till skillnad från liv..

Så fortsätt du att leva i din lilla misär ;)

1 kommentar:

  1. Ber er båda, om ni har möjlighet ta detta lite mer privat, Någånstans inom mig så älskar jag dig fortfarande Anna, detta gör mig ledsen, du Anna är mina döttrars mor å älskar dig för det!!! vill dig inget illa, men snälla kom till mig på något sätt

    SvaraRadera