fredag 4 november 2011

Funderar på att skriva en lapp och hänga på dörren..

Varmt välkomma hem till oss..

OBS..
Innan du ringer på dörren så läs detta..
*Vi har småbarn, dessa lägger sig vanligtvis vid 19 på kvällen,
ibland sover dom middag på dagarna, så knacka helst..
*Vi är inte kristna, så jag underber mig vänligt men bestämt besökare ang detta..
*Vi firar inte halloween i denna familj, så bemöda er inte att plinga på..
*Äldsta tösen säljer jultidningar, så vi köper endast utav henne såklart..
*För övrigt så gillar jag inte oanmälda besök, så ring innan..
*Vi köper heller inga majblommor eftersom jag tycker dom är så jävla fula..
*Ska ni försöka sälja något annat så är jag inte intresserad, vill jag ha vad DU säljer så tar jag konstakt med dig..


Åter igen, varmt välkommna ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar