onsdag 16 november 2011

Viva la Spania...

Jag är sjuk, jag lider av något som kallas  köldurtikaria.... Eller ja, det är ingen sjukdom.. Det är en allergi..
Mot kyla..

Köldallergi & sverige vintertid passar inte alls bra ihop..

Visst måste väl försäkringsbolaget skicka mig till Spanien under vinterhalvåret?? Thailand funkar oxå bra..

För er som undrar hur köldallergi funkar så kan jag förklara..
Det räcker med att jag går fram o tillbaka till dagis för att allergin ska ge utslag.. Utslagen kommer inte utomhus, det kommer när man kommer in.. Man får nässelutslag som kliar för jävligt..
Det tar ca 2 timmar innan dessa försvinner..


Så nu ska jag ringa o övertala mitt förrsäkringsbolag att jag måste flytta omgående till varmare breddgrader.. Whis me luck ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar