söndag 4 november 2012

Pajas för en dag...

Åh vad kul vi hade igår jag & mamma..
 
Vi hade en sån där, modell för en dag tillsammans..
O ja, vi blev faan snygga =)
Skitsnygga!!!
 
Bilderna då.. Så jävla läckra =)
 
Har inte cd-skivan ännu så ja kan dessvärre inte bjuda på
på proffsfotona, men från mammas egna kamera =)
 

 
 
Vi drack lite vin ur Coca-cola flaskor, snacka om fjortisfasoner..
Men kul hade vi..
 
Efter fotograferingen så ville vi ju såklart inte åka hem direkt, så det
fick bli några öl på stan..
På mitt absoluta favorit hak "Lilla Krogen".. (OR NOT)
 
Jo jo, ölen smakade gott iaf, och självförtroendet fick sig en rejäl skjuts.. ;)
Hemskt vad folk är givmilda med komplimanger så fort dom fått i sig lite alkohol..
 
Enligt en där, så var jag det absolut vackraste han sett i hela sitt liv..
Då snackar vi en 50 plussare..
Jag var till och med vackrare än hans egna dotter, haha..
 
Inte för att jag bryr mig direkt, men komplimanger, oavsett från vem så är
det klart att det värmer, och man växer några centimeter =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar