tisdag 13 november 2012

Varför är det så jävla känsligt??

Med politik??

Ni minns väl efter valet sist, hur så jävla många ojade sig hit o dit på facebook..
Har du röstat på SD så vänligen plocka bort mig som vän & bla bla bla..

Fy faan vilka falska vänner man har i så fall.. 
Kan man inte ha olika åsikter som vänner?? 

Ja skrev iaf igår att min röst går oavkortat till SD nästa val, och det står jag för..
Varför skulle jag skämmas för det? 

Jag tänker faan i mig inte smygrösta på ett parti och sen ljuga för mina vänner.. 
De finns dom som håller med mig & andra inte.. 

I vilket fall som, så fick jag en kommentar på inlägget från en gammal vän,
"Sorry Anna, klarar ej av SD, by by!"

O ja skrev tillbaka, Ingen större förlust ändå..
För det är det inte...

Kan man inte kunna ha olika åsikter som vänner så är dom inga vänner heller..
Tyvärr.. 


3 kommentarer:

  1. Hej! Jag kommer också att rösta på SD i nästa val, inte för att jag vill se dem styra landet, det tror jag inte att de är kompetenta nog att göra, MEN för att någon MÅSTE våga prata om att vår invandringspolitik faktiskt inte fungerar!!!! I dagens samhälle får man inte knysta om detta utan att få rasistkortet draget i ansiktet, och det är faktiskt sant, jag bryr mig inte om vad folk säger. Är själv inte helsvensk och är INTE rasist även om jag förstår att jag kommer att bli stämplad som det nu. Sorgligt.

    SvaraRadera
  2. jag är inte falsk för att jag ALDRIG skulle ha en vän som röstar för rasism, kvinnohat och allmän idioti. varför skulle jag acceptera sådana vidriga åsikter, som går emot vad JAG tror på? jag säger ifrån och vägrar acceptera "vänner" med dessa åsikter. du påstår dig stå upp för vad du tror på, jag står upp för vad JAG tror på. och uppenbarligen störde det dig att bli "unfriended", du skrev ett helt inlägg om det. ;)

    SvaraRadera
  3. På sätt & vis kanske, men de handlar väl mer om att man måste få ha olika åsikter..
    Nu va detta bara en ytligt bekant, så de handlar inte om nån större förlust för varken henne eller mig..
    Världen vore ju rätt tråkig om alla tänkte likadant..

    SvaraRadera