torsdag 26 maj 2011

Bästa veckan någonsin... Eller inte..

Måndagen startade rätt okej faktsikt, förutom att ja hade ont i hela kroppen.. Tänkte inte så mkt på det, tänkte att ja kanske sovit illa under natten..
Men framåt lunch så kom febern på besök.. Tog tempen o ja hade 38,3..
Det är för mig en väldigt hög temp eftersom jag har en låg kroppstempratur i vanliga fall.. Allt över 38 så blir jag i princip döendes...
Tidagen fortsatte likadant, feber & hosta. Onsdag likadant, feber & hosta och även idag..

Men igår så fick Tuva feber, så Johan var hemma med henne idag, hade inte fixat att ta hand om henne själv när jag mår som jag gör....

Imorrn blir det jag som får ta vab, känner mig lite bättre nu..

Ja, o så var det ju bilen oxå..
Johan råkade ju köra på ngt på 41:an förra veckan, vilket gjorde att airbagsen utlöstes på passagerarsidan, idag fick vi en prisuppgift på vad det kostar att laga.. .30 tusen..
OOHHHH MYYY GOOOOOD...

Så, försäkringsbolaget ansåg inte att det var värt att laga.. Så dom löser in resterande lån på bilen och vi får mellanskillnaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar