torsdag 19 maj 2011

Vad tror ni om min idé??

Pappa min är ju som bekant gravt alkoholiserad, förra året nån gång så blev han ju av med körkortet, pga av rattfylla, 2,2 promille!!

Att han inte har nåt körkort skiter min pappa fullständigt i, o tydligen polisen oxå efterrsom det har varit jättemånga som tipsat om just detta..

Nu till min idé..

Jag funderar på om ja ska åka över till ön, o helt enkelt ta bilen o åka till Borås med den..
Detta ska ju givetvis ske när han är redlös så ja slipper prata med han, utan jag lägger en lapp på bordet där det står :

"Bilen är inte stulen, bara lånad, du är varmt välkommen att hämta den när du är nykter igen , Anna"


//Anna- biltjuv vid 33 års ålder ;)

2 kommentarer:

  1. Menar du att han kör bil ändå, även utan körkort och ordentligt alkoholpåverkad, så är det inget snack om saken, ta bilen! Han kan ju ha ihjäl andra om han kör!

    SvaraRadera
  2. Ja Carol, de gör han..
    En så gravt alkoholiserad människa bryr ju sig ENBART hur han ska få mer sprit..

    SvaraRadera