söndag 13 januari 2013

blandade känslor..

De dom hände på lilla Krogen förra lördagen, att jag blev misshandlad..
Till en början tog ja de nog med ro, som nån slags försvarsmekanism..
Pice if cake liksom..
 
Idag när vi va o handla på Maxi så kände jag mig rädd för första gången..
 
Jag var inte full förra lördagen alls, men jag har tillfällig minnesförlust för just
dom minutrarna de pågick..
Jag minns allt före & allt efter..
Men inte just tillfället han slog till mig med ölglaset..
 
Jag funderar på att ta kontakt med nån som kan de här med
hypnos, så kanske ja får en klarare bild av de hela..
 
Jag minns inte mannens ansikte, de va därför jag va rädd idag..
Alla män i 50 års åldern såg att vilja döda mig typ..
jobbigt..
 
huvudet har värkt konstant sen förra lördagen, det känns som om att det brinner upp inifrån..
Aldrig kännt nåt liknande..
 
Kanske nåt man får vänja sig vid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar