torsdag 10 januari 2013

Förväntningar 2013

Okej, 2013 startade väl inte jättelysande..
Bilproblem & misshandel...
 
Men, vi tog de tråkiga först ;)
Nu kan de bara bli bättre =)
 
 
Vi börjar smida på semesterplanerna för i år..
Italien lockar i år, det går svinbilliga flyg med RyanAir, o kan man bara hitta ett
bra boende så e de ju klart ;)
 
Lyckats vi som vi gjorde 2009 så kom vi ju undan med 9000:-
För hela familjen i två veckor..
Slå de om ni kan ;)
 
De nya jobbet känns bra, än så länge, måste bara lyckas förhandla bort några timmar i veckan..
Bara jag får fast så har jag ju rätt att iaf gå ner till 80 procent =)
 
Va på vårdcentralen idag, tog bort stygn o fick träffa läkare..
Har haft obeskrivlig huvudvärk sen misshandeln :/
 
Men de här med läkare alltså, jag har inget emot utländska läkare, men
det måste faan i mig finnas nån form av språkkunskap..
Jag tvivlar inte på hans kunskaper, men när man förstår underfär var 14:e ord trots att man sagt va 23 ggr så är det illa..
Tycker man borde ha rätt till tolk..
Detta va en iransk/dansk läkare..
O just danska, förstår dom ens själva vad dom säger??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar