måndag 28 januari 2013

Resultat nr 2..

Söndagens städning blev inte av över huvud taget..
Istället tog jag bilen till knalle & stosade i flera timmar, shoppade & gjorde
nya fynd ;)
En klänning som jag suktat efter i flera månader var nedsatt med 60%,
snacka om fynd ;)
 
När jag kom hem så var övervåningen städad & nyskurad..
Fattar ni, shopping på egen hand o komma hem till ett nystädat hem..
Som att dra högvinst ju..
 
Idag på jobbet så hade jag & Miccan fredagsnivå på våran humor..
Funderar på hur fredag ser ut om vi hade denna nivå redan första dagen.. ;)
 
Imorrn blir det läkare, huvudvärken vägrar ge med sig från misshandeln..
Dom får göra en hjärnröntgen, o då kommer dom hitta världens största hjärntumöt tror jag,
med dödlig utgång inom 30 dagar..
 
Om jag är hypokondriker? O ja ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar