tisdag 22 februari 2011

Anorexia fram till sommarn???

Jag har problem.. Allvarliga problem..
Tror det började strax innan jul.. Men jag kan faan inte äta.
Eller jo, nån tugga hit o dit men inte mer.. Jag mår bokstavligen illa när jag tänker eller äter mat..
Innan ni börjar dravla om gravid hit o dit så ser ni säkert i nåt gammalt blogg inlägg att jag druckit vin  nån helg.. Så skippa den biten tack, o även om om jag skulle vara det nu så har detta startat långt tidigare..

Jag har nu gått ner 6 kilo på väldigt kort tid.. Efter timtal av googlandes så kom jag fram till att det kunde vara underproduktion av sköldkörlten, alla symptom stämmer.. Bortsett från att jag rasar i vikt o inte tvärtom..

Så?? Vad är fel? Hjälp mig ngn... 7

Just inför mat så känner jag äckel, jag blir illamåendes vid tanken av mat, när jag väl äter så mår jag illa redan efter 2-3 tuggor o vill spy.. Sen kan jag bli hungrig, men så fort jag börjar tänka på vad jag vill äta så mår jag redan illa..
Tuva som snart är 15 månader äter MER än mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar