tisdag 22 februari 2011

Dag 11 - Mina syskon

Jag har 5 syskon.. Men egentligen bara 1..

Jag har två äldre syskon från pappas sida, har ingen kontakt med dom, och kommer förmodligen aldrig att ha heller.. Carola & Tony heter dom..

På mammas sida har jag 2 äldre bröder o 1 lillebror..
De två äldre heter Christian & Christoffer.. Christian har jag inte pratat med på flera år..O ser han inte som min bror heller..
Jag & Christoffer sa upp kontakten för nåt år sen.. Vi har för olika syn på livet, och han tycker jag är en snobb?!!

Min lillebror däremot ser jag som mitt enda syskon.. Han heter Andreas..
Inget utav syskonen är nåt sk "helsyskon".  Fast det  där med hel o halvsyskon är inga ord jag använder..
Antingen så är man syskon eller inte :)

Ovan: lillebror... :)

3 kommentarer:

  1. Lillebror, 81:a? Gått på Boda??

    SvaraRadera
  2. Nää, inte direkt. =) Var en riktig skolkatalogsnörd så jag kunde allas namn typ =) Men han gick nog i samma klass som ett par andra av mina kompisar!

    SvaraRadera