tisdag 22 februari 2011

Kan någon förklara....

Den 5:e januari ringde jag till postkodlotteriet för att säga upp min lott..
Detta kunde man naturligtvis inte göra på telefon?! Öhhh...
Kvinnan säger att jag måste skicka ett mejl med namn och personnr för att kunna säga upp min lott..
Sagt o gjort, samma dag gör jag detta..

Sen får jag svar den 20:e januari..

Att eftersom jag skickar in min uppsägning via e-post så behövde dom av "säkerhetsskä"l även ett kund el lottnr? Om jag inte hade tillgång till detta så kunde jag säga upp via fax eller brev.

Skickar mitt svar samma dag att det var ju lustigt, för det va ingen som nämnde detta på telefon när jag ringde, men jag mejlade med mitt lottnr..

IDAG, alltså den 22 feb får jag svar igen att dom nu bekräftat min uppsägning..

Snacka om service.. *NOT*

Men till frågan...
Det är alltså ok att säga upp via fax (vem faan använder det nu för tiden) eller brev med endast namn o personnr, men inte via mejl...Vad är det som av säkerhetsskäl gör att det är säkrare att skicka fax el post??

Postkodlotteriet suger!!!!

1 kommentar:

  1. Upplever just nu samma problem,

    FY FAN FÖR POSTKODLOTTERIET

    Thomas Ljungh

    SvaraRadera