lördag 26 februari 2011

Ja, ja njuter för fullt...

Jag skapade ett event på facebook för ett tag sen, ang upprop FÖR könsspecifika barnkläder, o jävla vilken skruv det tagit.. O faan va ja sitter o skrattar åt det...
Extrema feminister blir som galningar..

Seriöst...  Vill du klä din 5-åriga pojk i hello kitty klänning, fine, gör det liksom..
Jag tror knappast din grabb kommer visa sina polare som 12-åring att, a men titta, här sitter ja i klänning, visst är jag söt.. Jag fick verkligen alla chanser som barn av min mamma..
Eller om en 3-årig flicka sitter i spindelmannen dräkt, lika lite kommer hon sitta som 12-åring o säga, faan, ser ni hur cool jag vad...

Jag hävdar till hundra procent..
Kan DU inte ge ditt barn hundra möjligheter istället för 2 UTAN att behöva klä dom i könsneutrala kläder kanske du borde se över ditt egna föräldraskap..

Min stora tös älskar att spela fotboll OCH att rida.. Ska jag puscha henne till att spela mer fotboll o ge faan i hästarna.. Bara för att liksom..
Mellantjejen avgudar hello kitty i alla former...Själv är jag lagom förtjust i Hello Kitty..
Men mellantösen vill ha allt med henne.. Påslakanset, handdukar smink, ja ju name it..
Ska jag förbjuda henne detta o säga, nä men alltså, det är bättre med ett spindelmannen set åt dig..
Mellan tjejen är både stark, tuff och extremt känslig.. Ett barn alltså...

Minsta är fort såpass liten, hon har fortf inga egna önskemål ang leksaker el kläder så tills dess bestämmer jag.. O då väljer jag tunika o leggings, eftersom det är det som jag själv har på mig OCH det är bekvämt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar