onsdag 6 april 2011

Mina underbara barn + apan...

Alltså, mina barn dom är sjukt underbara på alla sätt.. Nu pratar jag om Wilma & Freja alltså..

Tuva däremot, hon är en apa..
Jag lovar, det finns inget hinder som är för stort för henne.. Hon tar sig igenom, upp, och förbi ALLT...
Retas är hennes favorit syssla.. Hon älskar att göra Freja sur genom att sno hennes leksaker..
Hon älskar att göra saker hon inte får.. Tex sno min IPhone o leka med den, dra ut alla bestick ur lådan minst 53 ggr, dra ut alla sina kläder från skötbordet, och ibland även passa på att spola ner nåt plagg i toan.. Hon möblerar om bland ljuslyktor och klättrar på bordet..

O de värsta med denna lilla apa är att hon kommer undan, varenda gång..
Det räcker med att hon fyrar av ett leende så smälter jag o kan inte bli arg på henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar