onsdag 20 april 2011

Some people never change...

Idag var jag inne på Statoil en sväng.. Träffade där en gammal stamkund från tiden då jag jobbade i mataffär, nu snackar vi år 2000..
Då var han slemmigare än nån annanjag någonsin mött. .. Jag var i 20 års åldern när jag jobbade där.. Gubben nånstans runt 40 snåret..

O idag när jag träffade han så var han PRECIS likadan.. Slemmig..
Påpekade hur vacker jag var, o att jag såg precis lika fin ut som för 11 år sen..
Ja men jo tjena.. Då var jag blond & inga kids.. Nu svart hår & 3 barn..

Han fråga lite om vad ja jobbade med, o han erbjöd mig direkt jobb hos han.. Har jobba tydligen oxå inom reklam/media..
O jag ba, mjaaaaaa... -Jag hör av mig isf...

O sen säger han.. Jag får vårkänslor i hela kroppen bara av att titta på dig..
Alltså, gubben har säkert både fru, barn & barnbarn.. O han e bara så slemmig.. Riktig äckelgubbe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar