torsdag 7 april 2011

Takida - Curly sue..

Just den låter betyder nån speciellt för mig.. Och för min man..
Den låten hade vi som bröllopssång när vi gifte oss den 31/12 -08..


Än idag får jag rysningar när jag hör den... Den är som från mig, fast skriven från flicka till pojke..

Johan är mitt mirakel, jag älskar varje stund med han.. Ett liv utan Johan finns inte på kartan..
Han är mitt allt..

I´ll love you til the day i Die..


Johan fick hela min värls att snurra för 4 år sedan.. Vi träffades i slutet av februari, efter lite snack på efterfesten.com , vi sågs ute nån kväll o de ena ledde till de andra.. Nån dejt hit o dit.. Efter 3:e gången vi hade sex så blev ja gravid.. Helt otippat såklart..

Alltså, vi hade dejtat i ca en och en halv månad innan chockbeskedet..
Jag blev livrädd när jag såg resultatet, liksaså Johan såklart..

Men.. Vi bestämde oss.. VI SATSAR ALLT!!


O se på oss nu, 4 år senare.. 1 barn till, vi är förlovade OCH gifta OCH vi vill ha mer barn...
Våga & vinn!!

1 kommentar:

  1. kom till gotland 1 augusti & se takida & europe med mig ;))

    SvaraRadera