torsdag 6 september 2012

Dagen D närmar sig..

Baaah.. Födelsedag i år igen.. =/

Jag har aldrig tyckt om att fylla år, kan nog bero på bristen av födelsedagar från att man va yngre kanske.
På senare år så handlar det om bristen av uppmärksamhet från just en enda person.

Jag blir jätteglad av alla som gratulerar mig, men gud vad besviken jag blir varenda år av att just den där personen inte säger grattis, inte ringer eller ens skickar ett kort..
De har han inte gjort på flera år nu, men de svider lika mycket varenda födelsedag ändå..

Betydde alla år verkligen inte ett skit för dig? Hur kan man ge sig in i en fadersroll i så många år för att sen bara bryta?? Jag var bara ett barn, och jag är fortfarande ett barn som behöver sina föräldrar..


Önskar att jag oxå kunde vara lika kall och sluta bry mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar