tisdag 25 september 2012

Nöjd mamma..

Imorses lovade ja de små sessorna att jag skulle köpa ny pyjamasar till dom, och inte tackar jag nej till att springa i klädaffärer =) Självklart skulle dom vara rosa oxå, mammas favvofärg ;)
Jag & Johan käkade lunch ihop, de blev kycklingrulle idag, men jag har kommit på att kycklingrulle smakar som bäst när man är lyran helt klart..

På typ en kvart så hade jag blivit av med alldeles för mycket pengar =)
Men va faan, jag hitta ju lite till mig själv oxå.. Och nu när alla sommarklänningar är på vinden så måste man ju inhandla lite vinterklänningar =) Våga vägra jeans liksom ;)
Klänning is tha shit, i alla fall om du frågar mig & de små töserna =)

Ser fram emot kvällen, lite nagelfix som avslutas med timjanbakad kyckling, pasta & ruccolasås..
De e grejer de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar