måndag 10 september 2012

Spontana jag..

Nä ja e verkligen ingen spontan människa, jag vill ha allt planerat så långt som möjligt.
Gärna uppradat på listor typ ;)

Men i lördags kväll så hasade jag ur mig mysbyxorna och på med partykläder.
Maria ringde vid 20:30, och redan 21:15 vänta jag på en taxi =)
Sen blev de party, vi gick väl all in så att säga.. Men vi gick aldrig ut..

När jag vakna dagen efter så var det ljust ute och klockan visade sig vara 11..
Herregud, när sov jag så länge sist tro?

Johan & barnen kom å hämta mig och sen tog vi det lugnt hela söndagen..


Idag skulle jag kunna ge bort min högra arm för att få sova.. Men, det är bara att bita i de sura äpplet och jobba på.. Tur man har ett helt år på att kurera sig till nästa födelsedag =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar