onsdag 26 september 2012

Galet trött idag...

Blev rätt så sent igår, typ 23:00 vilket är ca 3 timmar för länge för min del typ ;)

Men.. Jag fastnade i Hollywoodfruar i mobilen, och åter igen.. Den där Gunilla får mig att tappa hakan fullständigt.. Hela tiden..
I vilket fall, jag skulle gå och lägga mig i sängen, men när jag ska krypa ner under täcker så ser jag att Tuva kissat ner hela sängen =/
Så byta kläder på henne och så gick vi ut i soffan för att sova.. (Eftersom hon måste ligga jämte mig)

Men sen vakna mini runt 02:30, så va hon törstig, kissnödig, törstig igen, skulle ha en viss nalle, lampan skulle va tänd och sen släckt, och så va hon törstig igen, och kissnödig..
Ni vet hur det är ;)

Runt 04:00 ville hon sova i sängen igen, så det va bara att bädda rent och lägga handdukar i sängen..
Hon somna såklart med en gång.. Men icke mamman.. Men slumrade till vid 04:45 kanske..

När klockan ringde så var jag självmordsbenägen vill jag lova..
Hade kunnat ge min högra arm för att få sova hela dagen.. Men sova tjänar man ju inga pengar på =/

Så nu sitter man på jobbet, och utan tvekan det tröttaste tjejen i  stan..

Risken är stor att cheferna hittar mig såhär idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar