lördag 26 mars 2011

ALLA PLANER SPRACK....

Igår, skulle jag jobba natt här på Ängsjöparken i Rydboholm.. Vi käkade o hade lite fredagsmys innan de va dags att bege sig, väl där så känner jag att ja mår illa.. Tänker inte så mkt på det utan börjar utföra lite arbetsuppgifter, skura golv o liknande..
Framåt elva tiden mår jag ännu mer illa.. Jobbarkompisen från 1:a våningen kommer upp o vi sitter o pratar lite.. Men sen är det ohållbart.. In på dass o spy!!
Jag har nog aldrig spytt så mkt i hela mitt liv, fy faan va hemskt de va..

Så, klockan 00 blev jag hemskickad från äldreboendet.. Förstår inte alls varför jag inte fick vara kvar ;)

Kom hem, bädda ner mig.. Fick sova till 9:30 idag.. Kommer upp, känner hur det värker i varenda led och känner mig febrig...

Meningen var att vi skulle till Gbg idag o på kalas, sen skulle vi sovit hos Johans syster eftersom jag skulle jobbat på TUR-mässan imorrn.. Men de sprack som sagt..

Johan tog med sig barnen o åkte innan så jag fick vila.. La mig vid 13.30 o vakna vid 16 igen.. O jag känner att jag skulle kunna lägga mig igen o somna om för hela natten =)

1 kommentar: