torsdag 24 mars 2011

Magsjuka light??

Igår kväll när jag o Johan skulle gå o lägga oss så kommer vi fram till en totalt nerspydd säng a´la Tuva.. Jag lovar, det var kräk överallt..
Byta sängkläder mitt i natten e ju verkligen gör skoj =)

I vilket fall som, Tuva vaknar ju när vi byter sängkläder o Johan sitter uppe med henne till kl 2.. Hon spydde några fler ggr medans Johan var uppe med henne..

Imorses fick hon välling som vanligt o den  fick hon behålla, likaså mellanmål, lunch mellanmål & middag..
Vi var på kalas igår, o hon mumsa i sig rätt friskt i kakor, saft o diverse sötsaker... Saker hon aldrig äter annars..
Vi "fikar" aldrig med nåt sött här hemma.. Inte ens saft..
Såååå.. Kan det varit sötsakerna som gjorde det??
För jag tycker ju att om hon va magsjuk så borde väl vällingen imorses komma upp? Eller har ja fel?
Ingen annan i familjen har mått dåligt, o vi åt ända samma "sötsaker"..

Hon har såklart varit hemma från dagis idag, men jag tror absolut inte de va magsjuka, så imorrn blir de dagis ändå... Ba så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar