söndag 20 mars 2011

Helgen...

Helvete vad lätt det är att spendera pengar :)

Va i stan i torsdags, skulle bara köpa en dagkräm till mig men kom ut med en STOR kasse från H&M..
Dom hade halva priset på fodrade gummiställ, så jag köpte ett till Freja i stl 116.. Hoppas den blir bra till hösten.. Nu har hon en i 98/104, men den kan förhoppningsvis Tuva ha framåt hösten.. =)
Lite gulliga pyjamasar o sånt blev de oxå..

Igår va vi oxå i knalle några timmar.. Köpte ett par urgulliga byxor till Freja, Tuva har likadana som hon fick i julklapp..
O äntligen fick Freja ta hål i öronen, hon har tjatat så om detta.. Vi va ju inne för några månader sen, men då fega hon ur.. Men nu.. Inte ett ord hon sa.. O mäkta stolt är hon.. Freja hatar att bli kammad, men idag kom hon själv med borsten o ville att ja skulle borsta o göra flätor på henne så örhängena syns..
Gullunge >3

Jag tycker pizzafolk är bland dom otrevligaste människor som finns, alltid tjuriga typ..
Men pizzerian i knalle måste jag varmt rekomendera, supertrevliga.. OCH bra priser, o bra service.. Blir besök dit fler gånger :)

Efter lunch o shopping så avsluta vi knalleland med att köpa färska räkor.. :)


Idag har vi bara tagit det lugnt, jag fick sovmorgon fram till 8:30.. LYX...
Nu blir de snart lite mat, o sen lite tv..
Blir en tidig kväll idag, ska till sjukan imorrn med Wilma..

3 kommentarer:

  1. Kom till mig och köp krämer. ;) Vem vet, det kanske slinker ner lite prover i påsen med. Sen är ju rabatten bra. ;)

    SvaraRadera
  2. Har ni nån bra mirakelkräm som gör att man ser 10 år yngre ut, och 10 kg smalare och 5 cm längre?? :)
    Lovar o kika in o handla av dig nån dag =)

    SvaraRadera
  3. Att vi har ja. =)
    Vichy (Anti age), Alli (bantningspiller), och Scholl (extra sulor). haha

    SvaraRadera