torsdag 17 mars 2011

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag har aldrig firat mina födesledagar direkt..
Jag minns när jag fyllde 18 år, innan dess har jag inte ett enda minne av någon födelsedag..
Jag kommer inte ihåg nån dag, men mycket runtomkring dagen.. Jag kan inte minnas nån tårta, presenter eller släkt..
Men en sak som jag kommer ihåg, som både jag och mina bröder alltid fått höra..
-Mamma har inga pengar nu, jag lovar att ja ska köpa nåt när barnbidraget kommer..

Jag är 32 år o väntar fortfarande :)

Inte för att jag bryr mig i dagsläget.. Jag slutade nog hoppas på den där preseten som alltid uteblivit när jag var fyllde 25 el nåt.. Tror faktsikt inte ens ja fick nåt när ja fyllde 30..

Så, på grund av uppväxten så har jag alltid tyckt det varit jobbigt när det kommit till min födelsedag, hade jag fått välja har jag aldrig firat den..
Men, olyckligtsvis så fyller ju Johan 2 dagar efter mig.. Så när Johans släkt firar han så firar dom mig oxå..
O nä, ingen i min familj brukar komma..

Men, om ja ändå måste välja en dag så får det bli 30-års festen.. Fasiken så skoj vi hade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar