fredag 18 mars 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Ojoj.. Tuff rubrik..

Det finns sjukt mycket jag ångrar..
Vissa pojkvänner i mitt liv, att jag gått på droger, att jag inte pluggade mer i skolan.. Saker jag sagt till vissa människor, att jag slagit vissa människor, att jag tagit emot stryk av vissa människor..
Jag ångrar de gånger jag varit på rätt plats men vid fel tillfälle..
Som, den gången mamma kom hem full med nån kille i släptåg.. Jag sov på soffan, morsan deckade, o mannen våldtog mig.. 13 år gammal..
hade ja sovit i mitt sovrum kanske de inte hade hänt?..

Ja, listan kan göra lång..
Men samtidigt, allt ovanståenda har gjort mig till den jag är idag..

1 kommentar:

  1. Men oj, du har varit med om mycket .. det där med mammans gubbe är ju fruktansvärt!! Ville att det inte skulle vara sant!!

    SvaraRadera