lördag 6 augusti 2011

Det är något som är fel...

I flera år så har jag varit frälst i öl och chips.. Asså, från 15 år o fram tills typ 29..
Sen jag blev gravid med Freja så kan man lätt räkna på händerna antalet öl jag fått i mig sen dess..

Jag var ölomanen som kunde häva en öl på noll sekunder, o göra likadant med nästa.. För att jag tyckte att det var gott.. Likaså med chips, jag har varit chipsoman så länge jag kan minnas..

Men nu, jag kan varken dricka öl eller äta chips. .Det växer i munnen, bokstavligt talat..
Jag kan knappt äta mat överhuvud taget, jag avskyr tanken på mat..

Jag är aldrig sugen på något, det mesta i matväg får mig att vilja spy..
Jag äter enbart för att överleva, inget annat....

NEJ NEJ NEJ, jag är INTE gravid.. LOVAR!!!!!

Vad är det som är fel? KAn man verkligen hata mat?
Nej, jag är inte anorektiker eller lider av bulimi.. Finns det en diagnos för en sån som mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar