måndag 1 augusti 2011

Sista veckan..

En vecka kvar, sen är det rutin, ordning & reda som gäller.. O vet ni vad, jag gillar det =)

Jag är en rutinmänniska ut i fingerspetsarna, semestern gör mig yr, när jag inte kan hålla iordning på dagarna, tiden osv.. Jag gillar 8-16 jobb, middag kl 18, sängen för de minsta vid 19:30, kolla tv serier osv..
Självklart gillar jag semester oxå, vem gör inte det ?

Men varje sommar så längtar jag lika frenetiskt efter hösten, jag älskar hösten..
Det är min absoluta favorit av alla årstider..
Att få vårkänslor är ju rätt vanligt, Jag får höstkänslor, jag blommar ut på hösten, då mår jag som bäst =)



Hade jag kunnat i fantasivärlden få bestämma ett ställe att bo på så skulle det vara ett ställe där det är höst året om..

1 kommentar:

  1. sv. du jämför alltså passiv rökning med hår? Förklara gärna.

    /lady dahmer

    SvaraRadera