lördag 27 augusti 2011

Färgglatt va de här...

Johan har mörkblondt hår, jag har svart hår, Tuva är blond, Freja är rödhårig och numera är Wilma brunhårig =)
Hon har länge pratat om att hon vill färga sitt hår, hon är blond i vanliga fall..
Efter samråd med hennes pappa så kom vi fram till att hon får tona sitt hår, går ut efter ca 20 tvättar..

Hon blev toknöjd med sitt hår.. Jag oxå =)

Nu har jag ju inte svart hår i grund & botten, och i ärlighetens namn så har jag inte en aning om hur min riktiga färg ser ut i dagens läge.. Jag va blond som barn, men det ändras ju med åren..

Jag färgade mitt hår första ggn jag var 10 år, sen dess har det alltid varit färgat eller blekt..

Fick några syrliga kommentarer då jag skrev ett inlägg om när Freja tog hål i öronen, hon va ju trots allt bara strax över 3 år när hon gjorde detta..
Men, innan påhopp.. Detta var något Wilma velat göra länge, hon är trots allt 11 år snart o har en egen vilja..
Precis som det var Freja som var den som tjatade om hål i öronen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar