tisdag 9 oktober 2012

Influensa?

Kroppen värker, lederna värker, musklerna värker, huvudet värker..
Feber & hostan från helvetet har tagit över min kropp..

Jag är sjuk & då blir jag otroligt liten, ynklig & svag.. Kräver uppmärksamhet som en liten bebis =)

O på tal om bebis, igår så var jag inne hos grannen som en 6 dagars gammal bebis..
Jag föll som en fura för denna lilla Rasmus, så söt, så liten & så otroligt perfekt liten varelse..

Och trots att jag ändå har tre barn så kan jag ändå inte sluta förundras över hur små dom egentligen är.. Nu är Rasmus visserligen liten, 2400g tror jag det va..
Bebisar är ju bland de underbaraste som finns så visst faan sög det till i mammatarmen..

Men de hade ju varit enklare om man kunde köpt dom på postorder ;)
Dom där 9 månaderna e ju definitivt inte min grej..

Speciellt inte nu när man är hyfsat nöjd med sitt utseende & vikt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar