måndag 29 oktober 2012

Så sugen...

Jag är så sugen på att göra om hemma, och byta ut lite möbler..

Eller, alla möbler när jag tänker efter.. 
Det tråkiga är ju att det kostar, så man får väl ta en sak i taget =) 

Och så vill jag måla om..

Grått i hallen, vitt i sovrummet, fondvägg i vardagsrummet

Helst så hade jag velat gjort allt samtidigt, måla & köpa nytt,
så det hade underlättat om man kunde vinna en miljon eller två.. 

Jag & Anna har ju vårt Lotto som snart spelat på i 5 år, högsta vinsten än så länge
va något på 240 kr.. 
Så jag tycker det är dags nu att vi vinner lite högre summor.. 

Hade köpt en resa till något varmt land oxå, eftersom sommaren aldrig dök upp här i sverige.. 

 Något liknade denna i hallen...






 Vita sovrumsmöbler =)





Denna i vardagsrummet? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar