söndag 14 oktober 2012

To hell and back...

Herregud vilken vecka!
 
Började i tisdags, både jag o mini blev dåliga, onsdagen var likadan..
Framåt kvällen på onsdagen mådde jag bra, även på torsdag morgon..
Dusch & smink och diverse morgonbestyr klarades av galant..
 
Precis när vi skulle åka så börja ja må jättekonstigt, frös & kände mig yr.
Johan fick lämna barnen medans jag satt kvar i bilen & frös.
 
När vi hade kommit till Göta framåt 07:45 så frågar jag Johan om
han kunde känna i pannan och se om jag var varm..
 
-Herregud va de ända han sa och gjorde en tvärvändning,
-Du åker inte till jobbet!!
 
Hemma så visade det sig att jag hade 38,8 i feber..
Sen låg jag hela dagen..
Mer död än levande!!
Att bara försöka vända sig om i soffan gjorde ont i kroppen..
ALLT gjorde ont..
 
 
Fredagen fortsatte i torsdagens tecken..
Igår mådde jag oxå skit större delen av dagen..
 
Först idag mår jag bra igen..
Och jag vill aldrig ha influensa igen!! ALDRIG!!
 
Idag har vi bara tagit det lungt, städ & tvätt i vanlig ordning såklart...
 
Nu ska jag se Livesändningen på den där självmordsbenägna Felix eller va han nu hette,
han som ska hoppa fallskärm från nästan 4 mil..
Min enda tanke ang det..
Why even go there???? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar