lördag 20 oktober 2012

Varför..

Jag vet att jag förmodligen får skit för detta inlägg..
 
MEN..
 
Kvinnor & män därute, när man tex ska ut i olika shoppingcenter, butiker mm,
VARFÖR kan ni inte göra något åt erat utseende??
 
Nu pratar jag endast om ca 3-4% typ..
 
 
Det är jättekul om ni är nöjda som det är, men kan man åtminstonde inte tvätta håret
och kamma det?
Jag säger inte att ni ska sminka er eller nåt..
Men va faan,, sträck på ryggen och se lite glad ut iaf..
 
Ett exempel från idag,
en tjej, runt 25, flottigt blekt hår, rosa mysbyxor, röd jacka, blåa benvärmare och gympaskor..
Säckig gång, osminkad och såg allmänt tråkig ut..
 
Det såg för jävligt ut..
Jag menar inte att man ska göra sig snygg i den bemärkelsen,
men lite kan man väl ändå lägga manken till???
 
Tvättat håret i alla fall.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar