onsdag 3 oktober 2012

Tröttast...

Usch vilka hemska nätter jag haft nu i två dagar.
Vaknar och har sån jobbig hosta, idag vakna jag redan vid halv fem, och då gick jag upp & gjorde i ordning kaffet, men "vilade" ytterligare en halvtimma till.. 

Förkyld börjar jag oxå bli, inte så lustigt kanske eftersom småbarnen varit förkylda i flera veckor =) 
Huvudet bultar, böjer jag mig framåt så känns det som det ska sprängas i tusen bitar =/ 

Men, jag ska inte klaga för mycket nu =)

Det är ju trots allt onsdag och helgen närmar sig med stormsteg... 
Om vädret tillåter så blir det nog trattkantarelljakt =) 


På tal om trattisar, såg på Ica Maxi att dom tog 249:- kilot för dom..

Asså 249 hela jävla riksdaler!!! Det är rena rånet för faan.. 
Finns de nån som betalar det priset för dom när det kryllar av trattisar i skogen.. ?? 
(I-landsfunderingar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar